Autorendi eksperdid
The Hertz Corporation on maailma suurim rendifirma peakontoriga Floridas. Hertzil on üle 10 000 rendikontori 150 erinevas riigis!
- Kasutusrent
- Pikaajaline rent
- Lühirent
- Autopargi haldus
Aastatepikkune kogemus ja rahvusvahelised partnerid
APR-Rent AS on pea 30-aastase kogemusega autode müügi, rendi ja kasutusrendi ettevõte. Alates aastast 2020 kuulub APR-Rent AS enam kui 10-aastase kogemusega UAB "Autolux" autorendiettevõttele, mis esindab Balti riikides maailma tuntumaid autorendinimesid nagu Hertz, Dollar ja Thrifty. Edendame sõidukite rentimist, hoolitseme oma klientide autopargi eest ja täiustame pidevalt oma teenuste kvaliteeti, et vastata tõhusalt klientide pidevalt muutuvatele vajadustele. Seetõttu oleme üks esimesi rendiettevõtteid riigis, kes pakub oma klientidele hübriidautosid.
Teie sõidukipargi haldus on meie vastutus
Hertzi eesmärk on saada kõige usaldusväärsemaks ja uuenduslikumaks sõiduki rentimise ja liisingteenuse pakkujaks. Meie visioon on luua bränd, mis on sünonüüm täiuslikkusele, pakkudes kvaliteetseid teenuseid, mis vastavad meie klientide muutuvatele vajadustele. Laia kontorivõrgustiku, kaasaegse tehnoloogia ja põhjalike transpordialaste teadmistega tagame sujuva ja mugava rendikogemuse, mis võimaldab teil saavutada oma eesmärgid, kus iganes need ka poleks.
Innovatiivsus
Hertzi innovatsioon - otsime uusi viise, kuidas pakkuda klientidele parimat kogemust. Hertz saab oma innovatsioonikultuuri edendamisega püsida eesotsas, oma klientide vajadusi ette näha ja pakkuda jätkuvalt oma klientidele erakordseid kogemusi.
Vastutus
Vastutus on põhiväärtus, mis toetab Hertzi lähenemist äritegevusele. See ei ole lihtsalt seadusest tulenev nõue, mida tuleb täita. See on võimalus näidata milline on meie suhe oma kliendiga.
Professionaalsus
Hertzi meeskonna professionaalsus peegeldab pühendumust täiuslikkusele, aususele ja austusele teiste vastu. Tänu sellele saame luua tugevaid suhteid oma klientide ja partneritega ning luua väärtust neile, kes meid usaldavad.
Austus
Austus on Hertzi väärtuste põhielement, mis juhib meie ettevõtte suhtlemist töötajate, klientide, partnerite ja laiema üldsusega.